Child & adolescent psychiatrist
16/24/36 HOURS/WEEK
LOCATION
The hague
Job description
Kühler & Partners International Mental Health is a specialized mental health clinic that provides a broad range of diagnostic and treatment profiles to the international community living and working in The Netherlands. We currently have 2 out-patient clinics. One in Amsterdam and the other one in The Hague.
We have a client centred approach to treatment. We customize a treatment plan for each individual client. The focus of the treatment is to help clients learn to cope with issues they face in daily life. We help our clients work towards their goals.
As child & adolescent psychiatrist you are involved in both the diagnostic and treatment phase. You work together with a team of other psychiatrists and psychologists. You have regular multidisciplinary meetings to evaluate the progress of treatments.
We prefer you have some international experience (living in and or working) in order to better understand what our clients, with a wide range of cultural backgrounds, experience while living and working in The Netherlands. Until now we treated clients from over 87 countries from all continents.
Looking at our clients it is essential that you speak English fluently. Are you interested in joining our team and helping and working with a diverse group of clients from all over the world? Feel free to contact Alex Janssen on +31(0)6 22 45 30 12 or email: a.janssen@internationalmentalhealth.nl for more information.
In case you are a psychiatrist, trained outside the Netherlands and not yet registered as a medical doctor/ psychiatrist in the Netherlands, we are also interested in meeting you.
Psychiatrist
24-36 Hours/week
location AMSTERDAM
Job description
Kühler & Partners International Mental Health is a specialized mental health clinic that provides a broad range of diagnostic and treatment profiles to the international community living and working in The Netherlands. We currently have 2 out-patient clinics. One in Amsterdam and the other one in The Hague.
We have a client centred approach to treatment. We customize a treatment plan for each individual client. The focus of the treatment is to help clients learn to cope with issues they face in daily life. We help our clients work towards their goals.
As psychiatrist you are involved in both the diagnostic and treatment phase. You work together with a team of other psychiatrists and psychologists. You have regular multidisciplinary meetings to evaluate the progress of treatments.
We prefer you have some international experience (living in and or working) in order to better understand what our clients, with a wide range of cultural backgrounds, experience while living and working in The Netherlands. Until now we treated clients from over 87 countries from all continents. Looking at our clients it is essential that you speak English fluently. Are you interested in joining our team and helping and working with a diverse group of clients from all over the world? Feel free to contact Alex Janssen on +31(0)6 22 45 30 12 or email: a.janssen@internationalmentalhealth.nl for more information.
In case you are a psychiatrist, trained outside the Netherlands and not yet registered as a medical doctor/ psychiatrist in the Netherlands, we are also interested in meeting you.
GZ-Psycholoog
(BIG registered
24-36 Hours/week
location AMSTERDAM
24-36 hours/week
location
The Hague
Over de functie
De werkzaamheden bestaan uit individuele behandelgesprekken, E-Health, het afnemen van intakes, opstellen van behandelplannen, evalueren en zo nodig bijstellen daarvan en het uitvoeren/superviseren van diagnostisch onderzoek. Je werkt in de rol van regiebehandelaar nauw samen met de psychiaters en draagt bij aan het multidisciplinair overleg. Daarnaast ondersteun je collega’s via supervisie en werkbegeleiding.
Kühler & Partners IMH zal een GZ-opleidingsplek starten in 2021 en jij zult hierbij een rol als werkbegeleider/ supervisor gaan innemen. Verder onderhoud je contact met onze verwijzers en bij de hulpverlening betrokken instanties. Je behandelt klantgericht en Evidence Based. Je bent je bewust van de ontwikkelingen binnen de GGZ en vindt dat de cliëntzorg persoonlijker en beter kan en wil hieraan je bijdrage leveren.
Wat wij zoeken
Je hebt een afgeronde opleiding tot GZ-psycholoog (BIG geregistreerd) met minimaal 3 jaar werkervaring als GZ-psycholoog. De Nederlandse én Engelse taal beheers je uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk. Het kunnen behandelen in een andere buitenlandse taal is een waardevolle aanvulling. Je hebt oog voor zorginhoudelijke kwaliteit en dienstverlening en hebt interesse in de ontwikkeling van behandelprogramma’s. Je hebt een ondernemende geest en beschikt over een grote mate van zelfstandigheid. Je bent proactief, flexibel, werkt gestructureerd en bent administratief sterk. Bovenal ben je een prettige collega om mee samen te werken.
Wat wij bieden
Een afwisselende en uitdagende baan binnen een multidisciplinair team dat zich kenmerkt door enthousiasme en bevlogenheid. Bij deze veelzijdige functie hoort uiteraard een marktconform salaris volgens CAO GGZ. Ben jij de enthousiaste, ervaren GZ-psycholoog die wil werken in een organisatie die volop in beweging is, dan ontvangen wij graag je C.V. en korte motivatiebrief. Stuur dit naar a.janssen@internationalmentalhealth.nl
Heb je nog vragen over de functie of wil je eerst een kop koffie komen drinken? Bel gerust met Alex Janssen (Manager Bedrijfsvoering) op 0622453012
basic psychologist
24-32 Hours/week
location AMSTERDAM
24-32 Hours/week
Location
The Hague
Job description
You carry out individual therapy sessions, E-Health, you conduct intakes, you prepare treatment agreement and treatment plans for your clients and contribute to multidisciplinary meetings. You work closely with the psychiatrists, psychotherapists and GZ-psychologists. You participate in peer coaching activities (intervision) and receive supervision from a GZ-psychologist or psychotherapist. You maintain contact with our referrers and other institutions involved in the treatment. Your therapies are client-oriented and evidence-based. You are aware of the developments within the (S)GGZ and believe that client care can be better and more personal, and want to make your contribution.
What we are looking for
A psychologist with a completed Master in Clinical Psychology with at least three years of treatment experience. You completed EMDR training and preferably CBT and some experience with a schema therapy approach. You have an excellent command of the English language, both verbally and in writing. You need to understand some Dutch as our EPD is in Dutch. The ability to treat in another foreign language, in addition to English, is a valuable asset. You have affinity with our target group and may have lived and/or worked abroad. You have an enterprising spirit and a large degree of independence. You are proactive, flexible, structured and administratively solid. Above all, you are a pleasant colleague to work with.
What we offer
A varied and challenging job in a team that is characterized by enthusiasm, commitment and drive. We value and encourage your professional development and support that with a yearly training budget of €1.000. This all-round position naturally comes with a competitive salary, CAO GGZ (FWG60). If you are an enthusiastic basis psychologist who wants to work in a dynamic and growing specialized mental healthcare (SGGZ) clinic, please send us your CV and a short motivation letter. Send this to recruitment@internationalmentalhealth.nl
Do you have any questions about the position or would you like to come and have a cup of coffee first? Feel free to call Alex Janssen (Manager Operations) on 0622453012.
Front Office medewerker
24/32/40 HOURS/WEEK
LOCATION
Amsterdam
Kühler & Partners International Mental Health is een jonge organisatie op het gebied van kleinschalige en persoonlijke specialistische geestelijke gezondheidszorg aan de expat doelgroep in Nederland. Onze cliënten worden behandeld vanuit onze mooie locaties in Amsterdam en Den Haag. Wij bieden op maat gesneden behandelingen, sterk gericht op kwaliteit van leven en doen dit vanuit onze kernwaarden: liefdevol, gedreven en vrij. Wij werken binnen een internationaal team van psychiaters en psychologen met een duidelijke groeiambitie.
Over de functie
In deze service- en klantgerichte functie ben je verantwoordelijk voor zowel de interne als externe communicatie van de gehele organisatie. Elke dag ben je bezig met het overzien van een groot aantal verschillende taken, stressbestendigheid is daarom van groot belang. In veel situaties ben je het eerste contactpunt voor cliënten en andere externe partijen, en daarmee ben je dus ook het visitekaartje van de organisatie. Je bent verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:
- Het beantwoorden van mail en telefoon van patiënten en verwijzers.
- Duidelijke informatie verstrekken aan en registeren van nieuwe aanmeldingen.
- Ondersteunen van behandelaren in administratieve taken/agendabeheer.
- Communiceren met huisartsen, apotheken en andere zorgverleners.
- Ondersteunen in projecten van de General Manager en Front Office manager.
- Het inplannen van intakes.
- Het aanmaken van patiëntendossiers.
- Ontvangen en verwelkomen van cliënten.
- Facilitaire zaken op de locatie(s).
Jouw talenten
- Je hebt 2 tot 3 jaar werkervaring in een (zorg-)administratieve functie.
- Je hebt een proactieve houding, bent enthousiast en hebt een can-do mentaliteit.
- Je werkt secuur en hebt een sterk organisatorisch vermogen.
- Je kunt een breed scala van werkzaamheden overzien en neemt graag veel verantwoordelijkheid op je.
- Je kunt uit een grote hoeveelheid informatie snel bepalen wat relevant is.
- Je bent toegewijd, flexibel, representatief, stressbestendig en sterk communicatief vaardig.
- Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
- Het werken met het Office pakket (Word, Excel, Outlook) kent voor jou geen geheimen.
- Kennis van Elektronisch Patiënten Dossier software is een pre.
Hoe ziet een dag op de Front Office eruit?
Nadat je het kantoor hebt geopend installeer je je achter je computer. De koffie staat te pruttelen en het pand ziet er alvast piekfijn uit voordat straks je collega’s binnenkomen. Je start het patiënten systeem op en opent de mail. Je screent alvast welke mails urgent zijn zodat die direct opgepakt kunnen worden. Je belt alvast met je FO collega in Amsterdam om te bespreken wie welke taken vandaag op zich neemt. Je wordt gebeld door een patiënt die een afspraak wilt verzetten. Je ziet dat er een aantal brieven zijn binnengekomen die moeten worden gescand en in de dossiers worden gehangen. Ondertussen komt er een telefoontje binnen van een huisarts die vragen heeft over een eventuele doorverwijzing. Terwijl je dat telefoongesprek afhandelt komen er verschillende mailtjes binnen variërend van receptaanvragen, vragen over de verzekering en nieuwe aanmeldingen.
In de middag controleer je de agenda’s voor komende week, controleer je nieuwe verwijsbrieven, stuur je behandelplannen naar patiënten, verwerk je de mail en neem je binnenkomende telefoontjes aan. Tussendoor komt er nog een spoedje binnen waarvoor je direct een collega moet spreken en actie moet ondernemen. Daarna belt er iemand die vragen heeft over de aanmeldprocedure en verzekeringstechnische vragen heeft. Ondertussen staat er een patiënt aan je bureau die nieuwe afspraken wil inboeken. Aan het eind van de dag maak je nog twee nieuwe dossiers aan voor de intakes voor volgende week.
Je leest het, geen dag is hetzelfde bij de Front Office. Spreekt bovenstaande jou als administratieve duizendpoot aan? Dan maken we graag kennis met je!
Wat wij bieden
Een afwisselende, uitdagende en verantwoordelijke baan binnen een team dat zich kenmerkt door enthousiasme, bevlogenheid en gedrevenheid. Bij deze veelzijdige functie hoort uiteraard een marktconform salaris volgens cao GGZ. Wil jij graag werken in een internationale organisatie die volop in beweging is en waarin jij het verschil kunt maken, dan nodigen wij je uit te reageren. Graag ontvangen wij je C.V. en korte motivatiebrief, gericht aan N. van den Berg: recruitment@internationalmentalhealth.nl Heb je nog vragen over de functie? Bel gerust naar de Front-Office: 085-0660500
Clinical Internship / 7 months
32h per week
Closing date: 30th of April 2025
Please only choose one location per applicant!
INTERNSHIP AMSTERDAM
1 august 2025 – 28 february 2026
Job description: Click here!
Apply link: Click here!
INTERNSHIP THE HAGUE
1 august 2025 – 28 february 2026
Job description: Click here!
Apply link: Click here!
INTERNSHIP CHILD & ADOLESCENT
1 august 2025 – 28 february 2026
Job description: Click here!
Apply link: Click here!